niedziela, 21 czerwca 2015

Powrót

Hej kochani :)

Tak, przyznaję się, porzuciłam tłumaczenie. Kolejny rozdział był prawie że przetłumaczony, ale brakło mi sił. Szkoła, życie i dodatkowo tłumaczenie to było dla mnie za dużo..
Właśnie przeczytałam kilka komentarzy i jest może z 5 osób, które chciałyby czytać dalej :)
Więc pytanie do was: naprawdę chcecie czytać i zobowiązujecie się komentować?
Muszę przyznać, że jestem raczej z takich osób, które bez motywacji nie są zdolne do pracy.
Wiem, że dużo osób czytało, ale teraz pewnie 90% z nich już o tym zapomniało. Cały czas miałam też wrażenie, że wszyscy wolą te fanfictions ze scenami 18+ i moje nadzwyczajniej w świecie ich nie interesowało. Po prostu widząc to, jak wszyscy zachwalają inne tłumaczenia, jak komentują je setki osób, czułam, że jestem gorsza. Jeśli znalazłaby się grupa chociaż kilkunastu osób, które obiecałoby czytać i komentować moją pracę, jestem gotowa zacząć od nowa, ale nie chcę tego robić na darmo. Każdemu wydaje się, że taki jeden rozdział to tylko godzina roboty, a prawda jest taka, że są to 2-4 godziny, wliczając w to przerwy i fakt, że z wattpada nie da się kopiować tekstu.
Decyzja należy do was. ~ Gabi

50 komentarzy:

  1. ja chętnie będę czytać bo to opowiadanie jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bede czytać oczywiście jak i inne ff twoje Gabi :) @favniallx

    OdpowiedzUsuń
  3. Przrpraszam cię bardzo :( czytam ff od początku, a to dopiero mój pierwszy komemtarz! Naprawde? Uwielbiam twoje ff, zawsze pod koniec dnia leże na lóżku i sprawdzam czy coś dodałaś. Cóż, uważam że napewno jest tu więcej takich osób jak ja, czyli takich którzy czytają i nie kimentują. Bardzo i to bardzo cię przepraszam, za brak komentowania z mojej strony. Mam nadzieję że powrócisz do ff

    OdpowiedzUsuń
  4. Tłumacz dalej! Ja chętnie będę dalej czytać u komentować oczywiście *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierzymy w ciebię! -Oliwka :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Kontynuuj proszę, chcę poznać tą historię do końca ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chętnie będę czytać ;) proszę kontinuum :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę kontynuuj, jestem bardzo ciekawa co się dalej wydarzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteśmy tu z tobą i będziemy cie wspierać ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem cały czas ale przyznaj się czasami nie komentuje alllllleeee vzytam i proszę tłumacz♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Tłumacz dalej! Ja chętnie będę dalej czytać u komentować oczywiście *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tłumacz dalej! Ja chętnie będę dalej czytać u komentować oczywiście *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. to moje ulubione ff! więc nie wyobrażam sobie żebyś przestała tłumaczyć

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam to ff, tłumacz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  15. tłumacz dalej, proszę. Uwielbiam w tym ff to, że Niall jest właśnie w nim taki delikatny i nie ma przesadności ze scenami +18

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na kolejny !❤

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest NAJLEPSZE ff w historii ff! Serio, jest idealne i jestem pewna że za 20 lat będę wspominać jak to właśnie dzięki TOBIE mogłam poznać tą piękną historię. Nie masz pojęcia jak się ucieszyłam kiedy zobaczyłam ten post :) mam nadzieję że wrócisz do tłumaczenia ma stałe, bo jesteś w tym swietna ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja będę dalej zaglądać tutaj z pewnością, ponieważ miło mi się czyta twoją ciężką pracę:) Opowiadanie jest oryginalne, a to, że w tym fanfiction nie ma scen seksu jest dla mnie wielkim plusem. Ostatnio mam wrażenie, że wszyscy uważają, że bez fragmentów +18 ff nie ma prawa się udać, a to jest błędne twierdzenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. KOCHANA!

    TO FF TO NAJLEPSZE FF JAKIE CZYTAŁAM W ŻYCIU, GDYBYŚ GO NIE TŁUMACZYŁA TO ŻYŁABYM W NIEWIEDZY ŻE JEST TAKIE SUPER OPOWIADANIE. PROSZĘ TŁUMACZ DALEJ, JA CODZIENNIE WCHODZĘ I SPOGLĄDAM CZY JEST NOWY ROZDZIAŁ, ALE ZAWSZE WIDZĘ TYLKO
    ROZDZIAŁ 23 PRZYJAZD DARCY
    NIE WIEM DLACZEGO ALE ROBIŁO MI SIĘ SMUTNO.
    JEŻELI MYŚLISZ ŻE WSZYSCY WOLĄ TŁUMACZENIA ALBO FF Z 18+ TO SIĘ MYLISZ...
    NIE WIEM DLACZEGO NAPISAŁAM TO WIELKIMI LITERAMI, ALE MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIESZ KONTYNUOWAĆ TŁUMACZENIE.
    OBIECUJĘ, SŁOWO HARCERZA, ŻE POD KAŻDYM ROZDZIAŁEM ZOBACZYSZ MÓJ KOMENTARZ.

    DOBRANOC, @Oohnolouis

    OdpowiedzUsuń
  20. Wchodzę tu codziennie i sprawdzam, czy jest nowy rozdział. Tłumacz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bede komentować jak opowiadanie będzie kontynuowane

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże proszę zacznij znowu tłumaczyć proszę ja na kolejny rozdział już 2 miesiące i jestem ciekawa co będzie dalej z nimi proszę zacznij znowu tłumaczyć... kocham twoje tlumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  23. Tłumacz dalej. Uwielbiam to opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tłumacz dalej :) Uwielbiam tego ff <3 Przyznaje, że nie komentowałam wcześniej ale zmieni się to :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dokładnie to samo było w drugim tłumaczeniu i moja odpowiedź równierz jest taka sama.

    OdpowiedzUsuń
  26. Prosze tłumacz dalej! Ty jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Blog mam w zakładkach i tylko czekam na kolejny chapter *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Pisz dalej!!Codziennie wchodze i sprawdzam czy jest cos nowego.Prosze!Jestes genialna,Naprawde :**

    OdpowiedzUsuń
  29. Tlumacz dalej! Ja na pewno bede czytac :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wracaj do nas i tłumacz dalej. Nie masz pojęcia jak tęsknię za Twoimi tłumaczeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nawet tak nie mysl ze jestes gorsza! Fakt ff z +18 sa bardziej popularne ale to nie znaczy ze twoje ff nie jest super. Wiem jak dlugo zajmuje napisanie przetlumaczenie rozdzialu bo sama pomagam kolezance. Wracaj do nasz szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie że będziesz nadal tłumaczyć i że wracasz, ja na pewno będę kontynuowac czytanie i zawsze komentować następne rozdzialy, bardzo się cieszę i możesz na mnie liczyć! ily ~ z pozdrowieniami (też) Gabi :3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja będę czytać ;* tłumacz dalej ❤

    OdpowiedzUsuń
  34. to jest takie ... ugh nieziemskie i uwielbiam to <3 proszę tłumacz dalej bo umre jeśli tak to zostawisz

    OdpowiedzUsuń
  35. Z chęcią BD czytać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też będę czytać, bo bardzo podoba mi się to ff ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Napisam komentarz przy broken to napisze i tu ❤❤❤ kocham te dwa opowiadania i mam nadzieje ze wrocisz do nich, nie wyobrazam sobie zebys mogla przestać je tlumaczyc chociaz domyslam sie ze zajmuje to duzo czasu tak jak pisalas ❤❤ zycze weny i motuwacji kochana ;*****

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tu zostaję!!! Komentowac bede!!! ^^ ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  39. heeej! musisz to pisać bo na serio kocham to czytać.. czytam może .. 3 fanfictiony i 2 z nich są twoje więc NIE RÓB MI TEGO WIĘCEJ I CZUJ SIE WSPIERANA <3 Przepraszam że nie wstawiam komentarzy ale postraram się to zmieniać (chociaż na mnie sie nie da polegać :P) Poza tym.. mamy to samo imie bejbeee :D hehe kocham cie i życze motywacji :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajnie by było gdybyś wznowiła tłumaczenie :) kiedy znalazłam to ff to nie moglam przestać czytać naprawdę! Ono jest idealne a dzięki tobie mozemy je czytać. Doceniam to ze swój wolny czas przeznaczasz na to aby to tlumaczyc, dlatego życzę Ci weny. I czekam na następny rozdział mam nadzieję ze sie pojawi ;) pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  41. Czekałam na post ! pisz dalej ! czekam na next !

    OdpowiedzUsuń
  42. Nominowałam ten blog do LBA :)
    http://differences-thomassangster-fanfiction.blogspot.com/p/lba-li.html

    OdpowiedzUsuń
  43. kocham to opowiadanie tak samo jak Broken i ciebie też kocham tak przy okazji<3 dzięki wielkie że je tłumaczysz bo nie wiem jak by moje życie wyglądało bez nich. Kiedyś sama chciałam tłumaczyć opowiadania ale że trochę taki ze mnie leń i jak się skapłam ile czasu trzeba poświęcić temu to się rozmyśliłam dlatego PODZIWIAM I DOCENIAM TWOJĄ PRACE !!!!!!! JESTEŚ MEGA !!!! a teraz to mam ochote dać ci w podziękowaniu buziaka ;* no rewelka teraz to się wygłupiłam:)
    Mam nadzieje że szybko wrócisz bo nie mogę się doczekać!!!! deklaruje się że postaram się komentować częściej
    ps to że nie da się kopiować tekstu z wattpada jest do bani;P
    +życze udanych wakacji;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Czytam od dziś i jestem zakochana!!!! Kocham to ff i jeśli nie będzie dalej tłumaczone to rozpadne się na miliony kawaleczkow! Jasne że, chce to,czytać! :33

    OdpowiedzUsuń