czwartek, 16 lipca 2015

.

39 komentarzy:

  1. czekam z niecierpliwością :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czytać ;** wiec czekam z niecierpliwością i zycze miłego wypoczynku ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czekać, ale nie wiem czy jestem wystarczająco cierpliwa ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo :( no nic, jak trzeba to poczekam. Miłego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwoscia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, ze niedługo do nas wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I co z tym nowym rozdziałem? :/

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam, mam nadzieje, ze uda ci sie znalezc tyle motywacji, by tlumaczyc to ff do konca i w miare szybko, bo jest swietne i wychodzi ci to naprawde bardzo dobrze xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Już prawie koniec sierpnia a ty nie dodałaś nadal nowego rozdziału. Licze na ciebie, że dodasz. Nie mogę się doczekać, bo uwielbiam to ff!:-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie skończyłam czytać całe ff i bardzo mi się podoba twoje tłumaczenie! ;) Będę dalej czytać mam nadzieję że będziesz chciała dalej kontynuować tłumaczenie! Pozdrawiam i dziękuję za rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cały czas czekam i zawsze będę *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej. Kiedy następny ? Uwielbiam i czekam

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie: http://icantchangefanfiction.blogspot.com/?m=1

      Usuń
  14. Ja takze czekam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy autorka kiedykolwiek tu powróci?

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na next
    Ps zapraszam do mnie na bloga takze o 1d
    http://forever-young-one-direction.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Try To Destroy Us - Niall Horan http://try-to-destroy-us.blogspot.com/ ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej,hej zapomniałaś już o tym opowiadaniu?:( czekam na twój powrót...

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do mnie obiecuje że zaciekawi:
    http://little-things-forever-young.blogspot.com/?m=1
    13-letnia Ness zoztaje adoptowana przez one direction lecz nie wie ze nie tylko z dobrego serca

    OdpowiedzUsuń
  20. Blagam dodaj nowy ����

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepszym prezentem w tym roku dla mnie na święta byłyby twój powrót ;-; Czekam ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie moge sie doczekac az wrocisz z rozdzialem :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Daj nowy na święta plisssss!!! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Czyżby to była kropka nienawiści????

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęśliwego Nowego Roku! Wróć, błagam ;-;

    OdpowiedzUsuń